2016. február 21. 19:14 - szolnokitibor

1 éves a kajafüggő.blog!

Ezt szerettétek eddig!

Őszintén nem gondoltam volna, hogy megéri az első szülinapját a blog, sokszor járok úgy, hogy valamit nagy lendülettel és lelkesedéssel elkezdek, aztán a lendület alábbhagy, és a mánia elmúlik. Úgy tűnik, a főzés nem ilyen :) Még akkor sem, ha mostanában kevesebbet írok róla, mert épp más dolgok foglalkoztatnak, mint az írás. Ez a töretlen lelkesedés azonban nagyban köszönhető annak hogy a blog olvasótábort gyűjtött magának, akik sokszor, sokfajta módon kifejezik, hogy tetszik nekik, amit csinálok. Ez egy olyan érzés, amit a blogolással tapasztaltam meg, és nagyon megszerettem, így, amíg csak rajtam múlik, a blog élni fog! Szerettem volna valami meglepetéssel szolgálni nektek a szülinap alkalmából, de amit kitaláltam, azt saját konyha híján épp nem tudnám megvalósítani, így elcsúsztatom a 2. szülinapig. Addigra úgy néz ki, hogy a konyhahiány is megoldódik! :) 

Addig is, nézzük át, mi tetszett nektek és mi nem az elmúlt évben. A félszülinapon összeírtam, mik voltak a nyár kedvencei, de íme a teljes éves lista:

Az ötödik leglátogatottabb poszt a citromhab receptem lett, valószínűleg sikerült a legnagyobb kánikulában finom enyhülést hozni vele, így elég sokatoknak tetszett. Receptet a képre kattintva találtok, ha felidéznétek a nyár ízeit a hidegben.

citrom.jpg

Nagyon szerettétek a steet food vacsora ötletemet is, ami annyira nem a sajátom, hogy bármelyik sarkon kaptok lassan hasonlót, de én nagyon szeretem ezeket az ételeket, így a hamburger és a pizza mellett a panini is nyert! Nálatok is :) Bármikor szuper vacsora, a receptet a képre kattintva találjátok.

szendvics.jpg

A bronzérmes az én egyik kedvencem, amit a karácsonyi nagy kajaattack után raktam össze könnyű családi ebédnek címezve. Hm... Nem is értem, hogy azóta miért nem csináltam meg... Nagyon finom, és nem utolsó sorban szép! Hajrá a göngyöléssel hétvégén!

ricotta.jpg

Az aranyról épp lecsúszott, de azért elég nagy lelkesedést váltott ki az a sütim, amit egyik este, egy hosszabb utazás után kívántam meg és raktam össze, mindössze 10 perc alatt, mégis az egyik legnagyobb favorit lett a családban és a blogon is. A legjobb nyárváró süti, ha van a fagyasztódban egy-két finomság. 

szedresbarackos.jpg

Kitaláljátok, mi nyert? Eddig csaknem 19 ezer megtekintés, életem első Index címlapja, és mellesleg a legjobb nyári tortareceptem, amit kismilliószor csináltam meg azóta, és sosem élt fél óránál többet. Igen, ez a túrótorta! Lepj meg vele valakit, a siker garantált!

turotorta.jpg

 

Persze, nem csak olyanok voltak, amiket imádtatok, volt, ami teljesen hidegen hagyott titeket :) Nagyon érdekes, hogy a sereghajtó is egy túrótorta, az is eperrel, de ez őszi és sütött. Nem is értem, ez a ronda és finom tipikus esete :)

turotorta_1.jpg

Nagyon köszönöm nektek a támogatást és a kritikát, a sok érdeklődést és látogatást, kezdjünk bele együtt a 2. évbe! Boldog szülinapot, kajafüggők!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr58409268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása