2015. augusztus 21. 16:53 - szolnokitibor

Top 5 nyári kedvenc kajafüggőknek

Lassan vége a nyárnak, így eszembe jutott, hogy akár összegezhetném is a kedvenceiteket a receptek közül, hogy az utolsó hétre is adjak egy kis inspirációt. És egyébként is, ma fél éves a blog, amire nagyon büszke vagyok, mert 2 hónapot sem adtam volna neki induláskor, de annyira megszerettem, hogy abba sem akarom hagyni. És ezt leginkább nektek köszönhetem, mert a ti érdeklődésetek nélkül esélye sem lett volna túlélni. Szóval köszönöm, de mivel ez egy félévforduló, nagyon nem akarok elérzékenyülni, így inkább lássuk, mit szerettetek a nyári finomságok közül. A recepteket a képekre kattintva éritek el. 

Toronymagasan nyert a citromhab, valószínűleg a sok hőhullám miatt is, ugyanis továbbra is szuper desszert a nagy melegben. Vagy akkor is, ha szívesen emlékszel a melegre :) Elegáns, gyors, egyszerű, ha vendégeket vársz a hétvégén, most is érdemes lehet ezt választani.

citrom.jpg

 

A második kedvenc nem meglepő módon a burger poszt. Úgy látom, nem csk én vagyok burgerfüggő, szerintem ez az egyik legjobb kaja a világon, hiszen van benne minden, ami kell, husi, zöldség, finom péksüti, szósz, számtalan módon variálható, minden ízléshez hozzáigazítható, jól kinéző, bűvészkedősnek tűnő, mégis nagyon egyszerű, szóval tökéletes :) Ha grilleznétek a kertben, ki ne hagyjátok!

letoltes.jpg

Nyilván nyár, hőguta, sütőutálat, szintén nagy kedvenc volt a sütés nélküli kutyulós-meggyes, a Hüti. Most azért már nehezebb friss meggyből megcsinálni, de ha előrelátóak vagytok és raktatok el a fagyasztóba, vagy szeretitek a befőttet, abból is nyugodtan megcsinálhatjátok. Kellemes savanykás ízével üdítő desszert lehet akkor is, ha már nincs 40 fok. 

huti_1.JPG

A legújabb kedvencetek a más inkább ősz felé kacsingató fahéjas-barackos rusztikus pite, ami a hűvös hosszú hétvége sztárja lett a blogon. Továbbra is csak ajánlani tudom, mert a szezonális gyümölcs mindig jobb, a fahéj kicsit melegséggel tölt el, és egyébként is nagyon finom. Hűvös-nyugis estére ideális választás.

img_1829.JPG

És végül pont befért a top 5-be a legnagyobb élmény sütim, a rácsos-túrós finomság, amit egyszer csak azért sütöttem, mert egy balatoni cukrázdában annyira finomat ettem, hogy otthon is folytatni akartam. Nagyon-nagyon finom. És olyan büszke voltam rá, hogy milyen szép :) Ez nem a leggyorsabban összeüthetős recept, mégis megéri a rászánt időt, mert garantáltan boldoggá teszi azt, akinek készül. 

turos.jpg

Hát ezek azok, amiket legjobban szerettetek ebben a szezonban. Jó nosztalgiázást/sütögetést mindenkinek. 

Ősszel folytatjuk!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr737723864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása