2017. március 30. 15:43 - szolnokitibor

Vacsora egy férfipocaknak, kolbászos-tejszínes tészta

Az elmúlt időszakban nem sokat főztem a Kedvesnek, így egyik hétvégén arra gondoltam, hogy meglepem egy igazán férfias, de szerencsére gyors tésztával. Néha nagyon finom sütnivaló kolbászokat lehet találni hentesnél, vagy akár a Lidlben is, én is találtam egy igazán jót. De az olajban hosszasan sütős megoldás nem a kedvencem, így kicsomagoltam a bőréből és úgy használtam fel. A végeredmény nagyon jó lett, egyáltalán nem diétás, de annál laktatóbb, és az ízlelőbimbókat sem kíméli. Ha szereted az ilyesmit, vagy van kit meglepni vele, ez egy jó tipp. 

20170305_182958_1.jpg

Recept 2 adagra

Hozzávalók: 

  • 200 g sütnivaló kolbász
  • 10 dkg füstölt trappista sajt
  • 1 nagy fej hagyma
  • 1 doboz magas zsírtartalmú tejszín
  • csili

Elkészítés

A hagymát apróra vágtam, majd nagyon pici olajon megpirítottam. A kolbászokat kiszedtem a burkukból és apróra vágtam. A hagymára pakoltam és jó alaposan megsütöttem. Mivel elég fűszeres a kolbász, így eddig nem fűszereztem. A tejszínbe reszeltem a sajt kétharmadát, sóval, borssal és csilivel ízesítettem, majd ráöntöttem a kolbászra. Penne tésztát gőztem ki hozzá, majd jó alaposan megszórtam sajttal.  

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr9912372753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása