2015. november 18. 09:50 - szolnokitibor

Sajtkrémes-brokkolis penne 20 perc alatt

Ismét egy gyors ebéd/vacsiötletet hoztam, amit nagyon könnyű vega és nem vega módon is elkészíteni, a bacon kérdése az egész. Én nagyon szeretem a tésztákat, hiszen számtalan módon elkészíthetőek, így amikor csinálok, igyekszem mindig új variációt kitalálni. Legutóbb a Kedves pont nem volt otthon, így tehettem bele olyat is, amit ő nem eszik meg. Így került bele a brokkoli. (Amit én viszont nagyon szeretek) A sajtkrémes szószokat pedig régen ki akartam próbálni, így kombináltam a kettőt. Első körben csirkemellet képzeltem még a szószba, de pont nem kaptam a boltban, így bacon lett belőle. Szóval ez az ötlet is bátran továbbvariálható. Egyébként szerintem nem csak finom lett, hanem szép is :)

picmonkey_collage_1.jpg

Recept 3 adaghoz

Hozzávalók 

  • fél kg brokkoli rózsája apróra szétszedegetve
  • 10 dkg bacon
  • 1 doboz habtejszín (minél magasabb zsírtartalommal, mert az a fini)
  • 1 doboz krémsajt (én Philadlephiát használtam, de szerintem bármilyen jó lehet bele, amit szívesen megeszel, akár ízesített is)
  • só, bors, bazsalikom, fokhagyma
  • 25 dkg penne tészta

Elkészítés

Feltettem a tészta vizét főni. Egy serpenyőben megsütöttem a kockára vágott bacont, egy lábasban pedig feltettem párolni a brokkolirózsákat. Amíg párolódott a zöldség, egy tálban összekevertem a habtejszínt a sajttal, és befűszereztem. Amikor felforrt a tészta vize, megfőztem a tésztát a csomagolás alapján. Ha megpárolódott a brokkoli, a baconhöz kevertem és nyakon öntöttem a krémes szósszal. Hagytam összebugyogni, majd a kifőtt penne tésztát is hozzákevertem. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr328086976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása