2018. május 09. 15:15 - szolnokizsofi

Káposztás tészta másképp: Kelkáposztás-gorgonzolás spagetti baconnel

Hétvégén nagytakarítást csináltunk, így nem nagyon volt időm főzni. Gondoltam, veszek valami félkész kaját és meg is van oldva, de aztán szembe jött velem Mauntner Zsófi receptje, ami végül igazi jutalom volt a nagy munkában. Egy tésztafőzésnyi idő alatt elkészült és isteni finom lett. Tökéletes megoldás hétköznapi vacsira vagy szombati ebédre, ha szeretnél kicsit kimozdulni a szokásos tésztaszószok világából. Krémes, telt ízt várj, jó sok baconnel a fiúk is megvehetőek.

img_2378.jpg

Hozzávalók 4 főre

  • Fél kelkáposzta
  • 25 dkg bacon kockázva
  • hagyma
  • 15 dkg gorgonzola
  • 400 g spagetti
  • só, bors, petrezselyemzöld

Elkészítés

Feltettem a tésztát főzni. A bacont megpirítottam majd kiszedtem a serpenyőből. A maradék zsírhoz egy pici olajat öntöttem, rátettem a hagymát és a felkockázott káposztát majd két fakanállal folyamatosan dobálva átpirítottam, amíg össze nem esett a káposzta. Hozzákevertem a bacont, rákockáztam a gorgonzolát, sóval, borssal és petrezselyemzölddel ízesítettem, majd átkevertem, hogy a gorgonzola is megolvadjon. Hozzákevertem a kész tésztát, 2 evőkanállal tettem hozzá a tészta főzővizéből és jó alaposan átkevertem. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr4113882038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása