2015. október 22. 08:15 - szolnokitibor

Olasz tészta kétfajta szósszal - vegáknak és húsevőknek

Kaptam a Kedves nővérétől egy nagy adag kézműves olasz tésztát, amit már egy ideje ki akartam próbálni, és gondoltam, ők lesznek a tesztalanyok. Mivel vegetáriánus is van a családban, így kétfajta szószt csináltam, de a kettő multitaskingban is megvolt egy tésztafőzésnyi idő alatt. Gyors és finom vasárnapi ebéd lett belőle, ahol egyszerre kedveztem a magyarosabb ízekhez szokott idősebbeknek és a minigurmé kisgyerkőcöknek is.

teszta_1.jpg

Recept 6 főre

Hozzávalók

  • 50 dkg szarvacska formájú olasz tészta
  • 30 dkg kolozsvári szalonna
  • 1 konzerv darabolt paradicsom
  • 2 kisebb fej hagyma
  • 1 kisebb cukkini
  • só, bors, fokhagyma,
  • zöld pesto
  • 2 dl tejszín (minél magasabb zsírtartalmú, annál finomabb)

Elkészítés

A szalonnát, a hagymát és a cukkinit felkockáztam. A hagymát két rézre osztottam, és két serpenyőben forró olajon megpirítottam. Az egyikhez hozzádobtam sülni a kolozsvári szalonnát, a másikhoz párolódni a cukkinit. Fontos, hogy elfőzzük róla a kiengedett folyadékát. Amikor a szalonna megsült ráborítottam a darabolt paradicsomot, sóval, borssal, fokhagymával és bazsalikommal ízesítettem és hagytam összefőni. Amikor a cukkini már nem volt leves, egy tojást összekevertem a tejszínnel és 2 evőkanál pestóval, és ráöntöttem a cukkínikre. kifőtt tésztával összekevertem, és kész is volt.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr147989531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása