2015. július 17. 13:55 - szolnokitibor

Süti, amit nem sütni kell, hanem hűteni. Tehát Hüti!

A két héttel ezelőtti kánikula alatt is szerettem volna valami finomságot csinálni, ami hűt, nem túl édes, de azért jutalomnak, desszertnek is megfelel. Addig törtem a fejemet, amíg sikerült kitalálni ezt a receptet, amit leginkább egy somlóihoz hasonlítottak azok, akik kóstolták, decsak állagra, ízre nem. Babaposkóta, csokipuding, meggylekvár, meggy. Ennyi. Édes, de kellemesen savanykás is, hűsítő, pont szuper egy meleg napra meglepinek :) Még épp el lehet kapni a meggyszezon végét, de szerintem befőttből és fagyasztottból is jó lehet. Nem annyira esztétikus, mint amennyire finom, de szuper lehet, ha nincs kedved bekapcsolni a sütőt, és valami finomra vágysz:

huti_1.JPGRecept

Hozzávalók

  • 1 kg meggy
  • 1 csomag kör alakú babapiskóta
  • 1 csomag főzés nélküli csokipudink
  • fél liter tej
  • 1 üveg meggylekvár

Elkészítés

A babapiskótákkal kiraktam egy nagyobb tál alját. A pudingport habverővel feloldottam a tejben, és a leírása aalpján elkészítettem. A kész puding felét a piskótákra öntöttem. A meggylekvár felét eloszlattam a pudingon és a kimagpozott meggy felét is rászórtam. Még egy réteget tettem rá mindenből, majd két óráig hagytam pihenni a hűtőben. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr197608790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása