2016. március 01. 11:58 - szolnokitibor

Street food vacsi II. - Baconos-mozzarellás és grillezett gomolyás-ruccolás

Egyszer már írtam arról, hogy mennyire szeretjük itthon a grillezett szendvicseket, az utóbbi időben megint csináltam néhány változatban, mára két ötletet hoztam, egy húsosat és egy vegát. (Vega nálam = húsmentes, még akkor is, ha nem ez a pontos definíciója) A husis jelen esetben mustáros-baconos-újhagymás-mozzarellás lett, a vegához pedig gomolya sajtot grilleztem, amit szintén mustáros alapra raktam és ruccolával kombináltam. Hú, de nagyon finom lett. Szerintem a kontakt grill Isten ajándéka, de ha nincs, valószínűleg az összecsukós melegszendvicssütő vagy egy grill serpenyő is elég a kivitelezéshez. Nagyon egyszerű, gyors és a sima szendvicseket hétszer kenterbe verő vacsorákat lehet vele gyártani. Íme a mostaniak: 

grill.jpg

Receptek 1-1 szendvicshez

Baconos-hagymás-mozzarellás

Grillezett gomolyás-ruccolás

Hozzávalók

  • 1 francia baguett
  • mustár
  • 50 g vékony szeletekre vágott bacon
  • 1 szál újhagyma
  • füstölt, sima vagy buffala mozzarella
  • 1 francia baguett
  • mustár
  • 10 dkg gomolya
  • ruccola

Elkészítés

A baguetteket megfeleztem és két felé vágtam, megkentem őket mustárral. A mustárt ízlés szerint lehet fűszerezni. A baconoket szeletenként forró serpenyőben megsütöttem. Amikor  kisült a zsírjuk, a baguettek alsó negyedein elrendezgettem őket, rájukkarikáztam az újhagymát és rászeleteltem a mozzarellát. Befedtem a felső negyedekkel és kontaktgrillen összecsukva 10 percig sütöttem.  A baguetteket megfeleztem és két felé vágtam, megkentem őket mustárral. A mustárt ízlés szerint lehet fűszerezni. A gomolyát megfeleztem és a grillen megsütöttem. Amikor kész lett, a mustáros alsó baguettnegyedekre pakoltam, majd jó sok ruccolát halmoztam rá. 10 percet még sütöttem a kontaktgrillen. 
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr68430634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása