2018. augusztus 07. 12:40 - szolnokizsofi

Fetás-rukkolás dinnyesaláta - a pikáns vacsora

Meleg van, nem vagy túl éhes, de azért valami mégis kellene vacsorára? Én így jártam nemrég... Imádom a dinnyét, tudnék ezen élni nyáron, de azért valljuk be, nem túl tartalmas étel, így utánanéztem, mivel lehetne felturbózni. A feta, rukkola és citrom párosítása elég egyedien hangzott ahhoz, hogy tudjam, rögtön ki kell próbálnom. Hát nem csalódtam, tényleg elég különleges ízkombinációt kaptam, amit megéri kipróbálni, mert a nyár úgy ahogy van, színestül-ízestűl-roppanásostul benne van. És 10 perc alatt kész!

img_3404.JPG

Hozzávalók 2 főre

  • 3 marék rukkola
  • 10 dkg feta sajt
  • 400 g dinnye (kockázva)
  • oliva olaj
  • fél citrom leve
  • egy kisebb lilahagyma
  • Vörösborecet

Elkészítés

A hagymát vékonyan félkarikákra vágtam és vörösborecetbe áztattam, amíg a többi hozzávalót előkészítettem. A dinnyét kisebb, a fetát pedig apróbb kockákra vágtam. Egy nagy tálban összekevertem őket a rukkolával, leöntöttem a citromlével és 1 evőkanál olíva olajjal, hozzáadtam a lila hagymát és jól összekevertem. Kész is. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr5314163779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása