2015. december 06. 13:52 - szolnokitibor

Instant forrócsoki - gasztroajándék karácsonyra

Elkezdtük ma a családdal a karácsonyi ajándékok beszerzését és már régóta agyaltam az idei ehető ajándékokon, úgyhogy volt a tarsolyomban egy egész kis csomag. Az egyik ezek közül az instant forrócsoki, ami rendes összetevőkből készül és nagyon szép kis apróság valakinek, akit szeretünk. A csomagoláson lehet variálni, én követtem a Nők Lapja receptet, és műanyag karácsonyfadísz gömbökben rendeztem el egy kis pillecukorral kiegészítve. Ehhez már csak egy kis tej kell és nagyon gyorsan lesz kész a házi forrócsokink, rendes alapanyagokból. És ilyen szép:

forrocsoki.jpg

Recept 10 gömbhöz

Hozzávalók

  • 15 dkg cukrozatlan kakaópor
  • fahéj
  • gyömbér
  • szegfűszeg
  • 15 dkg porcukor
  • 10 dkg tejpor
  • 200 g étcsoki
  • 3 csomag pillecukor
  • 10 db 9-10 cm átmérőjű műanyag gömb

Elkészítés

A kakaót és a fűszereket összekevertem egy tálban, egy másikban pedig a leszitált porcukrot és a tejport. Lereszeltem a csokit és elmostam a gömböket. Amikor mindennel elkészültem, a kakaóporból két evőkanállal belemértem az egyik félgömbbe, majd rárétegeztem a cukros tejport, végül a csokireszeléket. A másik félgömböt pillecukorral töltöttem meg, majd óvatosan összeillesztettem a feleket és kész is lett. Amikor meg szeretnétek inni, fel kell forralni fél liter tejet, a gömb tartalmát a pillecukrokon kívül elkeverni kb. 2 dl forró tejben, majd a többit is hozzáadni.

Forrás: Nők Lapja Desszert, 2014 karácsony

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr178142410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása