2015. február 21. 01:03 - szolnokitibor

Indító

Ezer éve blogot akartam írni, csak soha nem találtam témát. Hát most megvan, a kajafüggőségem. Imádom elmondani a véleményemet valamiről, de általában csak olyanoknak, akiket ismerek. A nagyközönség előtti szereplés nem az erősségem, ennek az énektanárom a megmondhatója, de emellett viszonylag extrovertált egyéniségnek tartom magam. A szüleim mindketten bölcsészek, én azonban megátalkodott reálos lettem, perverz vonzódással a számokhoz és a racionalizmushoz. Mégis, valahogy az írás szeretete rám ragadt róluk, így ezt az önkifejezési módot szeretném választani eme csodás függőségem tudatosítására és értelmének keresésére. Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e még valaki, akit ez érdekel. Ha nem, akkor sem lesz nagy gond. 

Na, hát, ha volt újévi fogadalmam, amiben nem vagyok teljesen biztos, akkor az az volt, hogy elkezdem írni a blogot. Persze, ez nem garantálja, hogy folytatni is akarom, de majd meglátjuk. Szóval… A célom az, hogy értelmet adjak a kajafüggőségemnek, amiben a kedvesem szerint „szenvedek”. Néhányszor viccesen megjegyzi, hogy a gondolataim nagy része az ételek és az evés körül forog. Elgondolkoztam rajta és beláttam, hogy igaza van. Imádok enni, hirtelen főzési és sütési fellángolásaim is vannak, és valóban a napom minőségét jelentősen meghatározza az elfogyasztott ételek minősége és mennyisége. Mindezt úgy, hogy kb. egy éve sikerült gatyába rázni az alakomat, így nem árt vigyáznom rá. És tovább formálni. Ezeknek az eredője az, hogy megpróbálok minél többet és finomabbat enni, minél kevesebb hízással. Hát, nem mondom, hogy könnyű (Nekem a kalóriaszámlálás a módszerem, ezzel, és sok sporttal sikerül összehangolnom az evésmániámat az alakformálással, így nagy a boldogság.)

Alapvetően tehát a blog témája elsősorban az evés lesz. Ezen belül azonban igyekszem változatosan írogatni mindenféléről. Pl. receptekről, tapasztalatokról, tervekről, asztal és kajadekorációkról, kísérletezésről és a többi, most épp eszembe nem jutó dologról. Titkon azért remélem, hogy nem csak én vagyok ilyen csodabogár, és esetleg másoknak is tetszik majd, amit csinálok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr307193351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása