2015. szeptember 22. 08:41 - szolnokitibor

Grillezett cukkini fetás túrókrémmel

Diétás vacsi vagy vendégváró falat

Egyik este edzés után rámtört a főzési vágy, de éhes is voltam, így igyekeztem valami gyors, fehérjében gazdag vacsit összedobni. Pont volt otthon cukkini, amit grillezve nagyon szeretek, így már csak valami extrát kellett kitalálnom hozzá, ami végül a krémmel töltött tekercs forma lett. (Grillezésre házi ötleteket itt találsz) Igazán finom, picit görögös íze lett, a cukkini frissességet adott neki és az egész nagyon mutatós is lett, így akár vendégváró falatkának is jó lehet. Bónusz, hogy marad a krémből, így megvan a holnapi reggeli is :)

img_1999_1.JPG

Recept

Hozzávalók:

  • 1 közepes cukkini
  • 12 dkg túró
  • 5 dkg feta sajt
  • 1 evőkanál tejföl
  • só, fokhagyma, oregánó

Elkészítés:

A cukkiniket uborkagyalun hosszában vékony szeletekre vágram, majd meggrilleztem. Amíg sültek, a túrót egy tálba tettem, belekockáztam a fetasajtot és villával összetörtem. A tejföllel krémesebbre kevertem és befűszereztem. Amikor megsültek a cukkinik megkentem őket a krémmel és feltekertem. Pirítóssal nagyon finom :)

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr567799432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása