2015. szeptember 16. 09:03 - szolnokitibor

Streetfood vacsi hétköznapokra

Az utóbbi idők street food mániáját nekem találták ki. Nem tudom, hogy a hamburgert vagy a paniniket szeretem jobban, de mivel burgeres poszt már volt, adós voltam egy házi paninissel is. Sajnos addig még nem jutottam, hogy saját ciabatta receptem legyen, de már felleltem a legjobb nemkézműves helyet, ahol péntek este fél 10-kor is találok meleg ciabattát. Mivel nem akarok reklámposztba elcsúszni, így a lábjegyzetben elárulom a titkot. Ezer éve szeretnék venni egy kontakt grillt, majd egy boldog napon, amikor ezen vágyamat megosztottam a Kedves édesanyjával meglepődve mondta, hogy neki van, és már ajánlgatta is nekem... Nem tudom, hogy nem jutott eddig eszembe, de azóta a világ legboldogabb embere vagyok, hogy otthon is tudok grillezni paninit. Ha épp nem vagy ilyen szerencsés, akkor próbáld ki a sütő vagy a mikró grillező fokozatait, vagy egy jó teflonserpenyőt, az is megközelíti az élményt. Ma hoztam egy husis és egy húsmentes szendvicset is, hogy ne legyen unalmas. A husisba kutyultam egy kis fűszervajat és balzsamecetes grillezett lilahagymával töltöttem meg, a vegába pedig temérdek grillezett cukkini és parenyica sajt került. De ez azért jó étel, mert úgy variálod, ahogy csak akarod. Ez csak ötletadás!

 szendvics.jpg

Recept:

Hozzávalók

  • 1 natúr ciabatta/baguett (Lidl)
  • natúr vajkrém
  • valamilyen finom sonka, én feketeerdeit tettem bele
  • valamilyen finom sajt, pl. parenyica, feta, edámi, vagy házi gomolya
  • lilahagyma
  • só, bors, bazsalikom, fokhagyma
  • bármiylen zöldség, pl cukkini, kaliforniai paprika, padlizsán

Elkészítés

A fűszervajhoz kikanalaztam a natúr krémet egy kis tálba és belekutyultam a fűszereket, majd négyfelé és kétfelé vágtam a ciabattát és megkentem a vajjal. A vegához a cukkinit hosszában felszeleteltem véknyan felszeleteltem és a felvágott hagymával együtt meggrilleztem. Ha serpenyőben csinálod, akkor ne tegyél alá olajat. A grillezett dolgokat, a husit és a sajtot szépen belerendezgettem a szendvicsbe, majd mindkét oldalát megsütöttem. Nyamm, ennyi. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr27781238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása