2015. augusztus 13. 22:18 - szolnokitibor

Hüti 2.0 - Tiramisus-barackos torta

A múlt hétvégét a Kedves kollégáival töltöttük a Balatonon. Én csak szombaton mentem utánuk, de mindenképpen szerettem volna valami gyors, sütés nélküli finomságot csinálni nekik, mert imádom az ilyen kihívásokat és hát mégis milyen gasztromániás lettem volna, ha nem várom őket valami újjal :) Eszembe jutott a Hüti, mert az igazán jó kis hideg finomság lett, így még Budapesten, a vonat indulása előtt beszaladtam egy kisboltba, és a sorok közt gyorsan kitaláltam ezt a receptet,. A torta alapja darált keksz és vaj volt (a fine dining kedvelők most csukták be az oldalt), a krém pedig ennél is egészségtelenebb, de annál finomabb, Dr.Oetker tiramisu krém lett. Mondom, hogy siettem, és nincs lent sütőm... Igyekeztem azért emelni a minőséget az őszibarackkal, és igazi guilty pleasure tortát kaptam, mert nagyon finom lett :) Alapvetően én sem szeretem a mű hozzávalókat, de most annyira jól esett 10 perc alatt egy 12 fős tortát összerakni a kánikulában, hogy azért megbocsátottam magamnak ezt a kis kilengést :) És ránézni sem volt rossz:

huti2.jpg

Recept egy nagyobb tortaformára:

Hozzávalók:

  • 31 dkg darált keksz
  • 25 dkg vaj
  • 2 csomag Dr. Oetker tiramisu por
  • fél liter tej
  • 4 őszibarack

Elkészítés

A vajat megolvasztottam és a darált kekszre öntöttem. Jól összedolgoztam, majd a tortaforma aljába nyomkodtam. A tiramisuport fél liter tejben kb 10 perc alatt simára és sűrűre kevertem egy habverővel, és ráöntöttem a sütialapra. Felszeleteltem a barackokat és a krémbe szórtam őket. Kb. 4 órára hűtőbe raktam és kész is lett. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr847704682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása