2018. június 15. 13:00 - szolnokizsofi

A csirke-rizs nem is unalmas! Diétás variációk nyári alakhoz

Én már egy ideje megtaláltam a tökéletes diéta+edzés kombinációt, amivel elértem a nekem ideális alakot, amit nehéz tönkretenni még ennyi evés mellett is. Illetve amivel ha mégis valami nagy eseményre készülök, egy-két hét alatt újra formába kerülök. Ez persze nem csak sok mozgás, hanem diéta is, aminek az alapja a sok fehérje, leginkább csirke-rizs kombók. Persze, ezt enni hosszú heteken át elég unalmas, de azért vannak trükkjeim :) Hoztam belőle most kettőt, egy ázsiait és egy mexikóit. Ha tetszik nektek, van még pár tartalékban ;)

img_2419.jpg

Hozzávalók 1-1 adaghoz (nyilván érdemes előre dobozolni, így többet készíteni)

 

Ázsiai 

Mexikói

15 dkg csirkemell filé kockázva 15 dkg csirkemell filé kockázva
40 g rizs 40 g rizs
ázsiai wok zöldségkeverék mexikói zöldségkeverék
só, bors, gyömbér, ánizs, szójaszósz só, bors, koriander, kömény, chilli szósz

 

Elkészítés

Mindkét receptnél apróra kockáztam a csirkemellet és tapadásmentes serpenyőben 1 evőkanál olivaolajon megpirítottam a fűszerekkel. A sóval csak nagyon óvatosan szabad bánni, eléggé nem illik bele a diétás étrendbe. Amikor már majdnem átsült a csirke, hozzádobtam a zöldségeket és letakarás nélkül pirítottam-főztem a saját levükben. Hozzákevertem a megfőtt rizset és kész is. Egyszerre többfélét és több adagot is el lehet készíteni. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr8913937826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.