2015. szeptember 09. 09:25 - szolnokitibor

Egyszerűen finom 2: Túrós tészta a sütőből

Itt az új rovat újabb receptje, a tökegyszerű, de mégis kicsit finomabb túrós tészta, amit sütőben sütöttem készre, és egy jó kis csülkös bableves méltó párja lett. Nyilván, csülkös bableves nélkül is nagyon finom, gyorsan elkészíthető, otthoníze étel. A sütőben egy kis plusz ropogást kap és fel lehet turbózni elég sok mindennel. Én túróval, sajttal és baconnel csináltam, de a nyitottabbak zöldségeket is pakolhatnak bele, biztosan nem fogja elrontani. Én a zöldségellenes fiúbandára főztem, így nem volt rá esélyem. A másik nagy előnye, hogy könnyű belőle nagyobb adagot csinálni és fagyasztható is, így későbbre is eltehető, és nincs is jobb, mint amikor rájössz, hogy nem kell főznöd, mert van kaja a fagyasztóban :)

turos_teszta.jpg

Recept 4 főre

Hozzávalók

  • fél kg túrós tésztának megfelelő tészta (fodros nagykocka, szélesmetélt, vagy valami ilyesmi)
  • fél kg túró
  • 1 nagy tejföl
  • 20 dkg bacon
  • 10 kdg trappista sajt
  • só, bors
  • vaj a tál kikenéséhez

Elkészítés

A tésztát a csomagolás szerint kifőztem. Amíg főtt, felkockáztam a bacont és ropoósra sütöttem egy serpenyőben. A tejfölt és a túrót egy nagyobb keverőtálban összekutyultam, sóval, borssal ízesítettem és hozzáadtam a bacont is. Amikor kifőtt a tészta, azt is a keverőtálba öntöttem és jól összedolgoztam, hogy mindenhová jusson a szószból. Kivajaztam egy hőálló tálat és beleöntöttem a tésztát, majd a sajtot a tetejére reszeltem. Addig sütöttem a sütőben, amíg meg nem pirult a sajt a tetején. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr117765176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása