2018. május 27. 13:30 - szolnokizsofi

Epres muffin, a gyors és praktikus finomság, akár osztálykirándulásokra is

Az eperszezon közepén egyik este ismét rám tört a sütési vágy, kellett egy gyors recept. Nekem a muffin mindig jó megoldás, és mivel másnap elutaztunk, így még praktikus is volt. Remek ötlet osztálykirándulásra vagy bármilyen túrára, kollégák meglepésére vagy csak saját szórakoztatásra. Nagyon finom, könnyű, és ha nagyon szeretnétek, diétásabban is elkészíthető. Bár épp a bűnözés miatt szuper :) Ha kedvet kaptatok a muffinokhoz, nézzétek meg az édes és sós receptjeimet a régebbi posztjaimban

muffins.jpg

Hozzávalók 15 db-hoz

  • 25 dkg liszt

  • 25 dkg eper

  • 15 dkg cukor

  • 2 csomag vaníliás cukor

  • 100 g vaj

  • sütőpor

  • 2 dl tej

  • 2 tojás

  • pici só

Elkészítés

A száraz hozzávalókat összekevertem. A tojást felvertem, hozzáadtam az olvasztott vajat és a tejet. Hozzákevertem a száraz keveréket, majd miután összedolgoztam, az apróra vágott epret is beleöntöttem. 170 fokon 30 perc alatt készre sütöttem és még egy pici porcukorral is meghintettem. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr5913967480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása