2018. május 02. 10:18 - szolnokizsofi

Csirkés taboulleh, ha már bikinibody üzemmódban vagy

Hétvégén otthon voltam a szüleimnél, akik mostanában eléggé odafigyelnek a kilóikra, így igyekeztem finom, egészséges ebédet csinálni nekik. Eszembe is jutott a bulgur, ami a polc mélyén ragadt már hónapok óta, itt volt az ideje felhasználni. Eszembe is jutott ez a mediterrán étel, ami gyorsan és viszonylag koszmentesen elkészíthető és a legtöbb diétába beleillik. Ha szereted a szokásostól kicsit eltérő ízkombinációkat, a petrezselyem-citrom-fokhagyma trió remek választás lesz. Én nem bírtam abbahagyni. 

img_2323.jpg

Hozzávalók 6 adaghoz

  • 360 g bulgur
  • 1 kg csirkemell
  • 2 nagyobb paradicsom
  • 2 csokor petrezselyemzöld
  • 5 gerezd fokhagyma
  • 2 citrom
  • 1 fej hagyma

Elkészítés

A hagymát apróra vágtam, olívaolajon megpirítottam és megsütöttem a felkockázott csirkemellet, sóval és borssal ízesítve. A bulgur súlyának kétszerese mennyiségű vizet forraltam egy nagy edényben. Amikor forrt, hozzáadtam a bulgurt, 5 percig főztem, majd lekapcsoltam és lefedve hagytam, hogy beszívja a vizet. Ezután hozzákevertem a csirkemellet, a felkockázott paradicsomot és az apróra vágott petrezselyemzöldet. A citromokat kifacsartam és belenyomtam a fokhagymákat, majd az egészet a bulgurra öntöttem és jól összekevertem. 10 percet hagyta, állni és már ehettük is. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr4713855792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása