2018. április 20. 07:32 - szolnokizsofi

Home office ebédötlet: Aglio olio spagetti baconnel

Szerencsére olyan a munkahelyem, hogy tudok és hagynak is otthonról dolgozni, amit heti egyszer nagyon élvezek. A több nap már nem esik jól, de egy nap egy héten úgy élvezem a lakást, a csöndet és a szabadságot, hogy én osztom be az időmet. Ilyenkor általában tésztanapot tartok, ezek a leggyorsabban összerakható ebédek általában. Egy ideje rákattantam az aglio oliokra, elég sok mindennel fel lehet turbózni, most baconös receptet hoztam, de remekül működik szárított paradicsommal is. Hatalmas előnye, hogy egy 30 perces ebédszünetbe az első fokhagymavágástól a mosogatásig minden belefér, és mindemellett olyan finom, hogy nagyon nem vártam, hogy elfogyjon.

spagetti.jpg

Hozzávalók 1 adagra

  • 10 dkg spagetti tészta
  • 12 dkg bacon
  • 3 gerezd fokhagyma
  • csili(por)
  • petrezselyemzöld
  • só, bors

Elkészítés

Feltettem a tésztát főzni. A bacont apróra vágtam és megpirítottam. Leöntöttem a zsírját és a baconöket kitettem egy tányérra. A serpenyőt szárazra töröltem egy papírtörlővel és olíva olajat hevítettem benne. Rádobtam az apróra vágott fokhagymát és átpirítottam. Erre figyelj, mert könnyen megég. Megszórtam sóval, frissen őrölt feketeborssal és csilivel, petrezselyemzölddel, majd hozzákevertem a bacont is. A tészta főzővizéből két evőkanállal meglocsoltam, majd hozzákevertem a tésztát is. És kész is volt. 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr3013845566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása