2015. október 19. 10:32 - szolnokitibor

Sonkás-ricottás krémmel töltött zsömlék

Egyik este valami finom, de gyors vacsorát akartam csinálni, és eszembe jutott, hogy régen nagyon szerettem a töltött zsömléket, csak az nem tetszett, hogy mindig nagyon kiszáradtak a sütőben. Beugrott viszont, hogy mostanában már lehet félkészen is kapni péksütit, így azt töltöttem meg vacsorára. Nagyon tetszett, mert együtt sült meg a töltelék a kerettel, a zsömlékkel, nem száradt ki és nagyon finom lett. Igazán gyors, laktató vacsora, amit aszerint variálhatsz, ami épp a hűtőben van.

zsomle.jpg

Recept

Hozzávalók

  • 1 csomag félkész zsömle vagy baguette (kb 4 db)
  • 25 dkg ricotta
  • 10 dkg finom sonka
  • újhagyma
  • só, bors, fokhagymapor, bazsalikom
  • trappista sajt

Elkészítés

A zsömléket megskalpoltam és kicsípkedtem a belsejét. A sonkát felkockáztam, az újhagymát felkarikáztam és összekevertem a ricottával. Sóval, borssal, fokhagymával és bazsalikommal befűszereztem és a zsömlékbe töltöttem. Megszórtam reszelt trappista sajttal és ráraktam a kalapjaikat. 10 perc alatt meg is sütöttem.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafuggo.blog.hu/api/trackback/id/tr177989519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása